Részletek
SOYAL AR-1011 Kliens szoftver 1.01 Kliens szoftver SOYAL AR-1001 nyilvántartó szoftverhez
Kliens szoftver SOYAL AR-1001 beléptető és munkaidő nyilvántartó szoftverhez.
Felhasználói igények alapján, rendkívül nagy gondossággal fejlesztett, magyar nyelvű kliens szoftver, SOYAL AR-1001 beléptető szoftverhez. Alkalmas akár kis-, közepes- és nagyvállalatok, irodaházak, raktárak, telephelyek, szabadidő- és sportközpontok, egészségügyi- és oktatási intézmények, szállodák, továbbá minden olyan helyen történő alkalmazásra, ahol az objektumba vagy a benne lévő helyiségekbe történő bejutást szabályozni, ellenőrizni vagy naplózni szükséges, illetve ahol a dolgozók, felhasználók munkaidejének nyilvántartására van szükség. A munkaidő nyilvántartás a leggyakoribb munkarendeken felül egyedileg konfigurált munkaidőt is kezelni képes, így szinte bármely területen alkalmas a dolgozók munkaidejének kimutatására, nyilvántartások vezetésére, valamint a jogszabályoknak megfelelő jelenléti ívek készítésére. A felhasználóbarát, grafikus kezelőfelületnek köszönhetően a program kezelése egyszerű, használata könnyen elsajátítható. Részletes súgóval rendelkezik, mely bármikor hatékony segítséget nyújt kezeléséhez. Minden igényt kielégítő, számos alap és kényelmi funkcióval rendelkezik. A SOYAL AR-1001 szoftver által tárolt adatokból számos különböző lekérdezés és naplók készíthetők. A szoftver folyamatos fejlesztés alatt áll, lehetőség van akár egyedi igények megvalósítására, a program egyedi fejlesztésére is.
- Felhasználóbarát, magyar nyelvű, grafikus kezelőfelület.
- Főbb funkciók egyszerűen, ikonsorból elérhetőek.
- Részletes, magyar nyelvű súgó a szoftver használatának elsajátításához és kezeléséhez.
- Egyszerű, gyors telepítés.
- Felhasználói névvel és jelszóval védett programhozzáférés.
- Tetszőleges számú, programkezelő felhasználó felvitele, 6 különböző jogosultsági szinttel.
- Kezelői tevékenységek (programba való belépések, kilépések) naplózása.
- Kártyák listázása és nyomtatása különböző szempontok alapján.
- Események valós idejű monitorozása.
- Érvényes mozgások és egyéb események (pl. kézi nyitás, érvénytelen kártya, ajtó nyitva maradt, stb.) elkülönített megjelenítése.
- Az összes terminál vagy kiválasztott terminál eseményeinek megfigyelése.
- Terminálok aktuális állapotának megjelenítése.
- Riasztás érvénytelen kártya felmutatásakor, nem azonosítható ujjlenyomat és érvénytelen kód használatakor, időzónán kívüli és terminálhoz nem engedélyezett kártyahasználatkor, továbbá kézi ajtónyitás és ajtó nyitva maradt események esetén.
- Riasztások kiemelt megjelenítése, nyugtázási lehetőséggel.
- Nem ellenőrzött és nyugtázott riasztási események megkülönböztetése.
- Beléptetési események listázása, nyomtatása.
- Szűrési lehetőség dátumra, felhasználóra, terminálra, szervezetre, osztályra.
- Események sorrendisége idő, terminál vagy felhasználók szerinti sorrendben.
- Adatok archiválása megőrzés vagy későbbi feldolgozás céljából.
- Már archivált adatokból lista készítése, nyomtatása.
- Fejlett munkaidő nyilvántartás funkció.
- Komplex munkaidő analízis és kimutatás készítése.
- Beállítható munkaidő, peremidő, törzsidő és levonható ebédidő.
- Ünnepnapok kezelése és munkanap áthelyezési lehetőség.
- Automatikus hibajavítási és manuális korrekciós lehetőség.
- Jogszabályoknak megfelelő jelenléti ív készítése és nyomtatása.
- Normál, rugalmas, kötetlen, időbéres, műszakos és egyedi munkarendek kezelése.
- Éves összesítés készítése.
- Kimutatások mentése és visszatöltése.
- Lehetőség egyedi igények alapján további funkciókkal történő bővítésre.
Ajánlott hardverkonfiguráció:
- 1.3 GHz processzor, 2 GB RAM, 100 GB HDD, VGA (1280x1024), USB port, nyomtató, szünetmentes tápegység.
Támogatott operációs rendszerek:
- Microsoft Windows 2000, XP, Vista, 7, 8.